We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

Tohn Jijor

by Trance;Gate

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

      name your price

     

1.
Un giorno nel maniero di Masiero c'era un minicalcolatore ove l'operatore si chiamava Olivieri, però le persone non molto esperte del posto lo leggevano "Luvieri", quindi era un minicalcolatore però di Luvieri. Così il tizio che di nome faceva Luvieri al che disse "ma che 'sto berry?" e tutti gli dissero "ma allora sei tu quello nel maniero di Luca Masiero che ha il pc di Luvieri!". E Luvieri cercando di spiegargli che in realtà si leggeva operatore Olivieri disse "ma che 'sto berry?". Allora la gente del posto credeva fosse un matto operatore e siccome le olive erano sinonimo di pazzia in quel paese la gente lo chiamò "Oliver".
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Mtoz 06:07
8.
E fu così che Olivieri non terminò la sua egemonia, il minicalcolatore non venne distrutto e il Maniero di Masiero restò intatto. Ma questa non è la fine, non ancora. Tohn Jijor: l'unico in grado di darci la risposta, che potrebbe essere sotto il nostro naso. Non ti puoi spostare nello spazio, e il tempo ha estensione infinita, quello che per te è un secondo, per me è l'eternità. L'eternità non è infinita, anche se il tempo si estende all'infinito, esiste comunque una fine. Che cosa accadrà un secondo dopo? Attendilo in trepidazione.

about

One day, in Masiero's manor, there was a minicalculator where the operator name was Olivieri, but those who were not locals read it "Luvieri", so it was a Luvieri's minicalculator.
Then the guy whose name was Luvieri said: "ma che 'sto berry?" and everybody said: "So you are the one in Luca Masiero's manor who's got Luvieri's PC!"
And Luvieri, trying to explain that actually was not Luvieri's PC but Olivieri's PC, said: "ma che 'sto berry?"
And so the locals thought that he was a crazy operator and, because olives in that country were synonym of daftness, they called him "Oliver".

credits

released December 25, 2016

nicolas jon tohn jijor bonzu tizzy luvieri olivieri masiero

license

all rights reserved

tags

about

Trance;Gate Milan, Italy

samuele righetto
nicolas de feudis

experimental project based on teamspeak3 recordings and the love for noise.

contact / help

Contact Trance;Gate

Streaming and
Download help

Redeem code

Report this album or account

If you like Trance;Gate, you may also like: